نیشخند و ریشخند

نیشخند و ریشخند

خفن/خنده/سرگرمی/تفریحی/جوک/sms/عکس/مدل/هالیود
نیشخند و ریشخند

نیشخند و ریشخند

خفن/خنده/سرگرمی/تفریحی/جوک/sms/عکس/مدل/هالیود

برترین عکس ‌‌های خبری سال 2010

برترین عکس ‌‌های خبری سال 2010
 برترین عکس ‌‌های خبری سال 2010
 
این پسربچه 4 ساله پوشیده از طلا و لباسهای زردوزی از طرف مقامات چینی استان خودمختار تبت به عنوان ششمین بودای زنده منصوب شده است. البته این انتصاب آن گونه که به نظر می‌رسد مهم نیست دستکم به دو دلیل: 1 – بوداهای زنده هیچ چیز استثنایی ندارند، در مذهب بودایی تبت تعداد آنها حدود 2 هزار نفر است. 2 ـ بودایی‌های آزاد که از سال 1950 در خارج از تبت در تبعید به سر می‌برند انتصابات مذهبی از سوی مقامات چینی را قبول ندارند.
 

تصویر عبور خودروهای زره‌پوش کانادایی از خیابان اصلی شهر بازار پنجوی در غرب ایالت قندهار در افغانستان.
 

نیکلا سارکوزی در حال خوش و بش با مدال آوران طلایی فرانسوی قهرمانی دوومیدانی اروپا در روز سوم اوت در کاخ الیزه.
 

تصویر گروهی از ساکنان بانو شهرک کوچکی در شمال غرب پاکستان در روز سوم اوت که در جستجوی یافتن گذرگاهی از میان جاده سیل گرفته هستند.
 

شادمانی یک کنیایی که در یک همه پرسی مهم در مورد قانون اساسی این کشور در یک پارک شهر نایروبی پاسخ مثبت داده است.
 

یک سرباز ارتش روسیه از جنگلی که بر اثر حریق آسیب فراوان دیده در نزدیکی شهر وورونژ عبور می‌کند. روسیه با شدیدترین گرما از 130 سال پیش تاکنون روبرو بوده و بیش از 700 حریق تاکنون مناطقی به وسعت کلی هزار کیلومتر مربع را از بین برده است.
 

چهره یک پسربچه کوچک آواره پاکستانی که خانواده‌اش بر اثر سیلابهای بی‌سابقه بی‌خانمان شده‌اند. به گفته سازمان ملل به دلیل شرایط نامطلوب بهداشتی اغلب کودکان دچار اسهال شده و بیم بروز بیماری وبا در مناطق سیل‌زده می‌رود.
 

منظره کلیسای اعظم سنت ـ سسیل دالبی هنگام غروب آفتاب در منطقه کارکاسون در فرانسه. در هفته گذشته سازمان یونسکو تصمیم گرفت نام این کلیسا را در فهرست میراث جهانی بشریت ثبت کند.
 

سربازان نیروی دریایی کره جنوبی برای یک مانور دریایی در بائنگ‌یئونگدو، جزیره‌ای در نزدیکی مرز غیرنظامی شده با کره شمالی خود را آماده می‌کنند. این مانور از روز چهارم اوت آغاز شد.
 

یکی از ساکنان محله سمپاکا پوتی در شهر جاکارتا در روز سوم اوت به دلیل اعتراض علیه تصمیم ویران کردن منازل این محله خود را تا گردن در خاک کرده است. مشابه این عکس البته از معترض دیگری را در جریان گزارشهای خبری روز مشاهده کرده‌اید.